Jumat, 09 Agustus 2013

Спосабаў знаходзіць блог на старонцы 1 Google

Спосабаў знаходзіць блог на старонцы 1 Google - SEO вельмі важна, каб дапамагчы нашым Blog Папулярныя Па Google на першай старонцы. Тым не менш, SEO не лёгкая справа, я ўсё яшчэ блытаюць аб SEO. Паступова, калі вы выконваеце серыю эксперыментаў б таксама зразумець, што SEO з'яўляецца.

Некалькі месяцаў таму, я зрабіў эксперымент, каб напісаць у пошуку Google па ключавых словах "менш казаць зрабіць больш". Тым не менш, на 3-й старонцы я не знайшоў мой блог, гэта робіць мяне лянівы, каб адкрыць наступную старонку, хто ведае, што любы з майго блога? Я лічу, што мой бізнэс не быў максімальным.

Але, некалькі дзён таму, я ізноў зрабіць эксперымент па пошуку з тым жа ключавых словах, і ў выніку мой блог з'яўляецца на першай старонцы, а лік 1. Я вельмі задаволены сваім дасягненнем, гэта азначае, што мае намаганні не марныя.

Ключавое слова "менш гаварыць зрабіць больш" не з'яўляецца лёгкім ключавым слове. Для мяне гэтыя ключавыя словы, ключавыя словы, якія супер пупер па ўсім свеце. Я павінен перамагчы сваіх супернікаў вагі. Паспрабуйце звярнуць увагу на колькасць вынікаў пошуку, налічваецца каля 700 мільёнаў даляраў.

Як выканаць? Вам проста трэба ўпарта працаваць, не спяшайцеся, каб стварыць свой блог. Цяжкая праца не заўсёды значыць, што трэба паведамленні 100 раз у дзень, але вы павінны ўпарта працаваць, каб знайсці шляхі-хау. Ёсць шмат саветаў.

На гэты раз rochyannr дасць парады простыя, як я магу па ўласным вопыце, каб мець магчымасць з'яўляцца на першай старонцы. Я заўсёды трымацца за гэтыя парады, каб стварыць блог, які расце, і з Божай дапамогай будзе працягваць развівацца.
Вось як знаходзіць блог на старонцы 1 Google:

1. Дадаць свой ​​блог у рухавіку Searh
    Вы можаце наведаць Google вэб-майстроў , каб зарэгістраваць свой ​​блог Google. Шчыра кажучы, я проста зарэгістраваць свой блог на Google у адзіночку, яшчэ SE як Bing, Yahoo, і г.д. Я не спрабаваў ўручную. Я куманский freewebsubmission выкарыстоўваць, каб падпісацца на іншым SE, не звязаных з кіраўніцтвам. Зарэгістравацца пошукавых сістэмах з лёгка, калі вы хочаце падпісацца на SE хутка.

2. Паставіць мета тэгі
Я ўсё яшчэ збянтэжаныя тым, што гэта такое і што выкарыстоўваць мета-тэгі, мета-тэгі, што выклаўся пошук на Google, але не ведалі вызначэнне. Усё, што я ведаю на старонцы SEO , таму што ў іх не было нічога, каб зрабіць ўтрыманне блога. Але, я ўпэўнены, што яго роля вельмі важная для блога. так, не ігнаруйце гэтую саветы.

3. Пакладзеце карты сайта блога
Я таксама проста ўсталяваць Google Sitemap. Для іншых SE я не спрабаваў. Каб усталяваць Google Sitemap, вы павінны наведаць вэб-майстроў Google. Для дасягнення максімальнага выніку можна падлучыць іншы SE сайта.

4. Разгарнуць ключавых словах
Папоўніце кожнае слова ў дадзеных, калі багаты слоўнікавы запас зместу, было б больш шанцаў праіндэксаваны Google, таму што Google індэкс паведамленні ў блогах праз блог.

5. Стварыць камфортны блог
Гэта таксама важны момант для вас, блог лягчэй для загрузкі будзе перавага на Google, таму minimalirkan фішкі блога, і максімальнага ўтрымання, як наведвальнікі прыходзяць у блог, каб знайсці інфармацыю, калі лёгка блогу Загрузка зробяць наведвальнікам камфортна і нязмушана. Акрамя таго, неабходна, каб пабудаваць свой блог Паказаць Прафесійны Выглядае добра, таму Google таксама глядзелі на нашым блогу.

6. абмен спасылкамі з іншымі блогамі
Гэта па-за старонкі SEO парады, таму што гэта было не залежных ад блога, абмен спасылкамі таксама стала важным пунктам для блога ўявіць іншых людзей, калі ў вас шмат спасылак з іншых блогаў, якія паказваюць на ваш блог, Google таксама спросціць наш блог азначніка. Калі ласка, абмен спасылкамі з нашым блогам.

7. Ping
Пінг таксама неабходна ў сувязі з SE паведаміць, што апошнія абнаўлення нашага блога, таму паспрабуйце, каб праверыць сувязь кожны дзень. Ёсць шмат асаблівасцяў пінг ў Інтэрнэце, якія вы можаце знайсці на Google .

8. Адправіць артыкулаў Каталог сайтаў Артыкулы
Упершыню на сайце я таксама паспрабаваў крыж. мяне, таму што блог трафік павялічыць трафік. Я ўжо ведаў, мне і прадставіць артыкула некалькі разоў там. Іншыя, я да гэтага часу блытаюць, але я да гэтага часу блытаюць infogue выкарыстання. Для іншых калі ласка, звяртаючыся да дапамогі sendiri.hehehe

Ну, вось і простых саветаў ад мяне, вы можаце паспрабаваць адзін за адным. Калі максімальны вынік будзе лепш. Калі ў вас ёсць іншыя парады вы можаце дадаць з дапамогай каментароў, забяспечыць крытыка і парады, а так, што няма ніякага шкоды.
Некалькі артыкулаў на гэтую другой палове дня, мы спадзяемся, можа забяспечыць перавагі і ўсе адказы на вашы пытанні, перажыў выходныя, дзякуй

Backlinks to: Kepala Madrasah, kinerja kepala sekolah, Administrasi Khusus Kepala Sekolah, Administrasi Umum Kepala Sekolah, Administrasi Kepala Sekolah dan Guru, Rencana Kerja Sekolah, Administrasi Madrasah,

-
Апублікавана ў Blogger Google Богу

Tidak ada komentar:

Posting Komentar